TEKS MC BAHASA JAWA

Assalamu’alaikum wr. wb.

بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله رب العالمين و الصلاة والسلام على اشرف الانبياء و المرسلين سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين اما بعد

- Wonten pangarsanipun Al-Karim Ibnil Karim Shohibul Fadlilah Wal Karomah __________________________________lan sedoyo keluarga soho dzuriyahipun
– Poro pejabat pemerintah sahe sipil menopo TNI ingkang tansah kawulo hormati, wabil khusus dumateng Bapak Bupati Wonosobo Bpk. Ahmad Naufa(hehe)
– Kaping sepisan monggo kulo dereaken samiyo Muji Syukur wonten ngarsani Ngayunan Dalem Gusti Allah Swt, kanti Waosan Tahmid, Alhamduliilahirobbil ‘alamiin, awit limpahan Rohmat taufiq sedhoyo Hidayahipun Allah ing wekdal ndalu meniko kulo lan panjenengan taseh saget makempal wonten ing majlis ingkang mubarrok meniko, mugi-mugi pakempalan puniko kacatet dening Allah minongko amal kesaenan, amiin Allohumma Amiin.

Salawat serto salam mugio tansah kaunjukaken wonten ngayunan dalem Nabi Agung Muhammad SAW, mugi-mugi kito sedoyo pikantuk safa’atipun mbenjang wonten ing yaumil qiyamah, Allohumma Amin.

Hadirin-Hadirot ingkang tansah kito mulyaaken.

Monggo adicoro pengetan Maulid Nabi Muhammad SAW kito milai, ananging sak derengipun, keparenga kula aminangkani pranoto adicoro maosaken menggah runtutipun adicoro ingkang bade kalampah.
Aminangkani Adicoro ingkang kapisan inggih puniko Pembukaan.
Adicoro ingkang kaping kalih waosan ayat-ayat suci AlQuran soho Sholawat nabi.
Adicoro ingkang kaping tigo Mujahadah.
Adicoro ingkang kaping sekawan sambutan-sambutan.
Adicoro ingkang kaping gangsal Mau’idlotul khasanah
Adicoro ingkang kaping enem penutup kanti do’a.

Hadirin-hadirot ingkang kito mulyaaken

Monggo sesarengan acara Sewelasan Soho Penutupan Mujahadah Kholwat kito bikak mawi waosan ummul Kitab :

لرضاء الله تعالى ولشفاعة رسول الله صلى الله عليه وسلم وبكرامة سلطان الاولياء الشيخ عبد القادر الجيلاني رضي الله عنه وعلى ما نوى السلف الصالح وعلى ما نوى الحاضرون والحاضرات في هذا المجلس وعلى كل نية صالحة الفاتحة ……
Kalajengaken adicoro inkang kaping kalih Wahosan ayat-ayat suci Al-Qur’an soho Shalawat Nabi Muhamamd SAW, ingkang badhe dipun astho dening __________________________ wekdal soho papan kito aturaken..

Kaljengaken adicoro ingkang kaping tigo Mujahadah Tahlil ingkang bade dipun pimpin dening _________________________ wekdal soho papan kito aturaken.

Sambutan ingkang kaping sepisan aminangkani Panitia ingkang bade dipun asto dening _________________________________________ wekdal soho papan kito aturaken.

Kalajengaken sambutan ingkang kaping kalih saking ________________________________ wekdal soho papan kito aturaken.

Hadirin-Hadirot rohimmakumulloh

Kito lajengaken adicoro ingkang kaping gangsal Mau’idlotul Khasanah soho doanipun ingkang bade dipun asto dening ________________________________________________ dumateng panjenenganipun wekdal soho papan kito aturaken.

Kanti waosan doa kolonembi aminangkani paripurnaninipun adicoro sewelasan soho penutupan mujahadah kholwat, saking kula sedoyo lepat awal tumugi akhir nyuwun agunging pangapunten.

Wallohul Muwaffiq Ila Aqwamit Thorieq
Wassalamu’alaikum Wr Wb.

About these ads

83 thoughts on “TEKS MC BAHASA JAWA

  1. lam kenal kak???
    ternyata belajar jadi pranatacara tu ngak mudah????
    dan bisa dibilang q orang jawa,pi ngak faham 100% tentang bahasa jawa.moga ja ngak telat ea wat belajar.heheheheheheh~_~

  2. Sip!!! Sae sanget. Nanging langkung sae bilih panyeratanipun leres.. Ingkang dados basa tulis menika beda kaliyan basa lisan. “Adicara”, sanes adicoro ; “mangga” sanes monggo ; “sadaya” sanes sedoyo. Pangapunten, boten badhe ngguroni, namung caos panyarwe lan pamrayogi.

    Assalamualaykum…. Sugeng tepang…

  3. BELAJAR BAHASA PENTING JUGA PALAGI DIMASYARAKAT DESA .TAPI SEKARANG KAN BAHASA JAWA TIDAK MENJADI KURIKULUM LAGI.. AKU IKUT PRIHATIN.SIAPA PENERUSNYA…..

  4. nyuwun sewu nggih mas, kulo niki wong jowo neng mboten iso kromo. Bade tanglet conto teks pembawa acara ten rapat RT sing sae pripun nggih? matur suwun

  5. alchandulillh qjadi tenang ad mc jw ditmukandisini.maaf mas ,nk bisa q mintak keterangan ,setelah sambutan kan ada rasa trimasih biasanya,g lnsung acara selanjudny,jdi kasih yang koplit lag,lagi butuh secepatny nih

  6. tinggal dikasih poin lagi….
    terima kasih biasanya disampaikan pihak panitia, bukan MC, itu yg ada pada kami……….

    “kawulo atas nami panitia, ngucapaken matur agunging panuwun kagem hadirin-hadirot, khususipun kagem poro alim-ulama’ ingkang sampun kerso ngrawuri majelis meniko. mugi-mugi dipun bales dening Allah kanthi sak bagus-baguse balesan, amin ya rabbal alaamin”

  7. Assalam… kulo pingin saget mc basa jawa,hambokbilih dipun parengaken kulo bade donwloud mc panjenengan…
    Wassalam.

  8. Ass……. melihat artikel’ sudara terus terang sy jd tertarik dengan artikel’ panjenengan ?

    perkenalkan saya disini kepengen menjadi MC Pernikahan dengan bahasa Jawa, untuk itu sy mohon dikirin dengan hormat Contoh Teks MC pada acara Pernikahan ?

    Demikian untuk menjadikan maklum

  9. assalamualaikum..! salam kenal mas. unik juga ya, klo bisa mc bahasa jawa. jadi pengen blajar. pa perlu memperbanyak kosa kata bahasa jawa ya ma???
    wassalamualaikum.\…!

  10. Aslkm… Salam knl, mas lengkapi ya smua MC dlm smua acara krn aq mau bljr MC bhsa jawa….
    Ni kslahan kt smua jdi orng jawa ga’ bsa bhs jawa mk dri tu lestarikan budya jawa terutama bhsax. Ok

  11. Saat ini banyak oran jawa yang hilang jawanya. terima kasih atas panduan mc dalam bahasa jawa ini.. Mudah-mudahan bisa kami pelajari… Amin…

  12. Maaf,sebelumnya,klo contoh artikel Mc siraman jawa bagaimana ya mas.tolong banget,saya bingung.bahasa jawanya juga bhs indonesia.gimana
    makasih sebelumnya

  13. assalamualaikum……..
    mas,ada nggak MC nya bahasa jawa dg tema lain…
    ku tunggu loh yg lainnyaaa..
    wassalam,,,,

  14. Mas saya mohon maaf boleh gak saya urun rembug ..? tapi sebelumnya saya mau tanya .anda ini orang jogja atau solo..? soalnya saya juga bergelut dengan mc jawa tapi kalau saya perhatikan ungkapan bahasanya kok kurang pas dengan yang di jogja.

  15. assalamu’alaikum wr wb..mas..sya ini Puja kesuma ( Putra jawa kelahiran sumatera) jadi gak terlalu pinter pake basa jawa halus padahal sya pengen tiap ada acara pertemuan Paguyuban masyarakat jawa di daerah saya kalau pidato pake basa jawa gitu lho……. pingin belajar…. mas….tursuwun .

  16. maturnuwun sanget, insya Allah bermanfaat.
    saya salut sama jenengan, mestinya lebih banyak lagi kader IPNU yang mengekspresikan dirinya di dunia maya. sehingga bisa mewarnai dunia

  17. Trimakasih bgt ya………sangat bermanfaat untuk saya.krn saya sering jadi MC di acara pengajian. Selama ini saya pake bhs Indo, pdhal jamaahnya 100 % Jawa walaupun tempat tinggal saya di Lampung..Mulai sekarang mau saya coba pake Bhs Jawa.Trims…..

  18. Nyuwun pangapunten mas, menawi kula pikantuk urun rembug, bilih tembung makempal menika kirang leres, awit menawi artosipun makempal wonten kamus basa jawi menika jimak utawi coitus utawi bersenggama, sahingga ingkang leres cekap kempal manunggal kemawon. Salajengipun tembung mangga prayoginipun sumangga.nyuwun sewu menika mboten ateges ngguroni ananging kula badhe mbagi pangertosan sesarengan amrih leres lan sae,anggenipun kita sesarengan basa jawi.Nuwun .sumitro jogjakarta.

  19. kader IPNU memang top markotop. salut atas upayanya nguri2 pranatacara mawi basa jawi ingkang prasaja. contoh2 mcnya sdh cocok untuk acara2 ringan. tapi untuk yang khusus full bernuansa jawa,masih perlu sedikit sentuhan penyempurnaan. contoh> ngucapaken > lebih pas klo pake >ngaturaken. tapi sdh oke kok. moga sukses bwt mas ahmad naufa.

    salam aswaja
    dari mantan ketua IPNU ancab Jombang tahun 88-91

  20. menawi pranata adicara seminar wonten mboten nggih mas??
    kula diparingi tugas saking dosen kula dados pranata adicaara kagem seminar ilmiah ananging kula taksih bingung rengrenganipun
    nyuwun tulung nggih mas :)

  21. salam kenal mas saya ingin mas, membuat teks bahasa Jawa dalam acara Islami itu diperbanyak bahasa alqur’annya trimakasih

  22. janipun takseh kathah tata bhasa jawi minggahipun kromo inggil ingkang kirang pas mungguing kasusastran jawi

  23. alkhamdu lillah, menawi wonten teks kromo inggil mas? boso ingkang luwih alus maleh, utawi teks jowo kratonan. matur nembah nuwun.

Berikan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s